Preguntes freqüents

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Preguntes freqüents de: Proveïdors de serveis

Quins avantatges té el registre a la Plataforma?

Com a usuari registrat tens l'oportunitat de:

  • Donar d'alta els teus serveis i subserveis relacionats amb les àrees d'interès de la Plataforma al catàleg de proveïdors
  • Establir  alertes  per rebre a l'instant els nous recursos financers publicats
  • Participar en les Comunitats i a proposar fòrums d'interès nous​
  • Plantejar idees a l'Administració

Quines dades necessito per registrar-me a la Plataforma com a proveïdor?

El registre com a proveïdor es fa com a persona jurídica. Has d'indicar en el formular​i​​:

  • El nom de la teva empresa
  • El NIF
  • L'adreça electrònica que s'utilitza per al registre​
  • El tipus d'empresa (proveïdor TIC o proveïdor NO TIC)​

He d'aportar alguna mena de document?

Després de revisar la documentació, et comunicarem per correu electrònic la teva alta com a usuari.​

Quins usuaris poden registrar-se com a proveïdors de serveis?​

Aquelles empreses proveïdores tant de serveis TIC com de serveis no TIC.